Lion Kroeze

Tegenvallende Beroemdheden

 Tegenvallende beroemdheden


November 2006


Dit verhaal is gebaseerd op onbewust, bewuste feiten en gericht op de energetische beïnvloeding van prominente figuren in mijn leven.

In mijn realistische verhalen had ik al wat van mijn onbewuste verhalen prijs gegeven, nu het afrondende plaatje.  Zoals ik al eerder zei, ik geef niets om privé-levens van artiesten. Ik bekijk ze voor wat ze doen en voor wat ze zijn. Ik vind reality soaps smakeloos en ordinair, over het algemeen en wil hier dus weinig mee te maken hebben. Ik wilde het denken doorgronden en dat kent stemmen. Hoewel ik altijd mijn eigen stem hoorde, veranderde de inhoud in november 2006. De stem kreeg een identiteit en functioneerde naast mijn eigen stem, geen geheugenverlies en controle over handelen.

De eerst die zich aandiende was Robin, hij wilde overal bij zijn. Op mijn werk, onder de douche, eten koken en uiteraard had hij een visie over de opvoeding van mijn dochter. Maar zijn doel was zijn vader reïncarneren, dit leek een lange tijd een optie. Omdat hij aan korsakov leed en aan een hartaanval was overleden, was het moeilijk om alle herinneringen te achterhalen. Jammer! Jopi zijn broer, kreeg ik er gezellig bij als stem, meer om Robin te ondersteunen in een regelrechte martelgang, gezien het feit dat ze alleen maar liegen.

Toen ik deze twee stemmen met de waarheid had getemd, kreeg ik 3 nieuwe stemmen. Het begon met Brad Pitt. Nou dan denk je, twee dingen, ik moet wel erg wanhopig zijn of best leuk, kom maar op. Ik had Brad nog niet onder controle en daar speelde Edward Norton op in.

Ik denk ook in het Engels want dat is de kunst van vloeiend engels spreken. Brad en Norton wil je niet samen in je hoofd hebben. Norton had de arrogantie dat ik verliefd op hem was. Huh, dacht ik, ik was helemaal in de war, want die gekken projecteren hun gevoelens op jou, stelletje maf kezen..

Verward dus, ik had nog nooit zo over beroemdheden nagedacht. Om heel eerlijk te zijn ik masturbeer niet eens met een individu in gedachten, zelfs niet iemand die ik gewoon ken. Daar had Brad weer andere ideeën over, dat het niet normaal was en Norton vond dat ik niet goedwijs was. Totdat ik dacht en tot de conclusie kwam dat ik alleen maar opgewonden van mezelf wordt, wat ik eigenlijk tijdens masturberen logisch vind. Domme kwallen! Dit onderwerp werd afgesloten en hun motieven werden duidelijk. Waar ze dus op uit waren was de hulpverlener, story of my life..

Brad Pitt had moeite met monogamie en wilde daar de poot stijf in houden, dat monogamie geen stand zou houden in deze wereld. Ik antwoordde dat monogamie een vrije wil kent en hij lachte mij uit. Tja dan ken ik een vals verweer,  ga lekker vreemd totdat je erachter komt dat de tweeling niet van jou is, succes met de dna test.

Toen Tarantino zich aandiende, zei hij dat hij een seksueel probleem had. Hij had een prostituee ruig genomen en liep hiervoor bij de psychiater. Na een lachbui, vroeg ik, wat het probleem was.. Hij zei dat hij een narcistische persoonlijkheid had met extreme seksuele verlangens. Dit op basis van 1 een prostituee ruig nemen. Dit grapje had hem 60.000 dollar gekost. Ik vroeg hem of hij altijd betaalde voor gecreëerde problemen. Haha, welkom in de hulpverlening. Ik heb hem hierover nooit meer weer gesproken.

Op basis van mijn intellectuele weerlegging heb ik geen last meer van ze.

All rights belong to its author. It was published on e-Stories.org by demand of Lion Kroeze.
Published on e-Stories.org on 19.01.2010.

 
 

Comments of our readers (0)


Your opinion:

Our authors and e-Stories.org would like to hear your opinion! But you should comment the Poem/Story and not insult our authors personally!

Please choose

Articolo precedente Articolo successivo

Altro da questa categoria "Sperimentale" (Short Stories in olandese)

Other works from Lion Kroeze

Vi č piaciuto questo articolo? Allora date un'occhiata ai seguenti:

Bernard Weinstein - Lion Kroeze (Mistero)
El Tercer Secreto - Mercedes Torija Maíllo (Fantascienza)