Lion Kroeze

The Matrix

Uitzonderlijke film met verrassende elementen. In deze film zetten ze mensen in de realistische maatschappij en bedienen/besturen ze het lichaam in een ruimteschip. Voor extra kennis en kunde krijg je data via een cd’tje toegediend. Voordat je het weet bestuur je een helikopter.

Dit bovenstaande is interessant maar is uiteraard niet realistisch haalbaar. Dit mooie moment in de film bracht uiteraard ideeën. Het collectieve geheugen / collectief onbewust van Professor Jung heeft potentiële elementen. In het collectief onbewust bevinden zich identiteiten volgens zijn onderzoeken. Dat zou dus betekenen dat er andere identiteiten in jou kunnen denken en jou ook tot handelen aanzetten. Je kunt dus in je eigen geheugen gebruik maken van kennis en kunde van een ander.

Voor een gezond systeem moeten alle identiteiten handelen uit belangeloze empathie. Ik ben nu vier jaar bezig om al deze identiteiten goed te laten handelen maar moet bekennen ik had geen vrije keus in de identiteiten. Zij kiezen jou uit pure oprechte belangstelling en dit staat in directe verband met jou interesses, kennis en persoonlijkheid. Luisteren naar je eigen gedachten is van groot belang in deze bewust, onbewuste wereld. Dit heet in mijn woordkeus de Matrix..

Voordat we denken hier stappen we een meervoudige persoonlijkheid stoornis in dan moeten we weten wat is een meervoudige persoonlijkheid stoornis.. Een mps wordt uit een trauma geboren. Op het moment dat een trauma zich aandient, dan ontstaat er een gevoel en dat gevoel wordt een selve, dit bestaat uit een individu die verzonnen is om met dit gevoel om te gaan. De identiteiten die zich bij mij aandienen, die ken ik via de media, in de breedste zin van het woord, of ik ken of kende ze persoonlijk.

 

All rights belong to its author. It was published on e-Stories.org by demand of Lion Kroeze.
Published on e-Stories.org on 01.02.2010.

 
 

Comments of our readers (0)


Your opinion:

Our authors and e-Stories.org would like to hear your opinion! But you should comment the Poem/Story and not insult our authors personally!

Please choose

Articolo precedente Articolo successivo

Altro da questa categoria "Sperimentale" (Short Stories in olandese)

Other works from Lion Kroeze

Vi è piaciuto questo articolo? Allora date un'occhiata ai seguenti:

De amerikaanse Droom - Lion Kroeze (Vita)
Pushing It - William Vaudrain (Altro)